Mavi Badem'li Blog : Klasik ve Rahat!

Kahveni Kendin Yap!

twitter

5 Şubat 2020 Çarşamba

Klasik ve Rahat!

Klasik giyim Hanımları her zaman strese sokan giyim tarzı olmuştur. Özellikle Spor tarzına alışık olanlar klasik tarz giyinmeye mecbur olduklarında kafaları karışmakla beraber, büyük hatalar da yapıyorlar. 

Günümüz kadınları stil ve kombin konusunda çok şanslılar. İstedikleri tarz giysi kombinlerini internet üzerinden anında bula bilir, fikir sahibi olabiliyorlar. Ancak Internet üzerinde bulduğumuz 
görselleri mağaza veya Online alış veriş sitelerinden elde etmek bazen sorun oluyor. Ya aynı ürün olmuyor ya da bedenleri kalmamıştır. 

Hem Klasik Olsun, Hem de Rahat!


İşimden dolayı ben de klasik giyinenlerdenim. Eskiden ceket, pantolon ve gömlek giydiğim zaman kendimi çok huzursuz ve gergin hissediyordum. Benim için klasik giyim sadece bu üçlüden ibaretti sanki. Zamanla hem klasik hem de rahat giyinmenin yollarını aradım, denedim ve buldum:). 

Sıcak bir şehirde yaşıyorum ve yazın da klasik giyinmek zorundayım. Yazın en çok zorlandığım durumlardan biri tüm klasik bluz ve gömleklerin saten olmasıdır. Ancak zamanlar buna da çözüm buldum ;)

Hem klasik hem de rahat giyimler aldığım siteleri sizlere de tavsiye ediyorum: 


Eskiden Mudo ve Giysi ne alaka? derdim. Fakat sonradan Mudo'da çeşit çeşit ve farklı giyimler buldum. Hatta bugüne kadar herkesin bayıldığı kombinlerimin hepsini MUDO'dan aldım diye bilirim.

Özellikle otelci bayanlar için yazın sıcağında kombinleyebilecekleri klasik giyim tarzı olarak,

BASKILI KISA KOLLU GÖMLEK + MİDİ BOY CROPPED PANTOLON KOMBİNİ: 



BASKILI KISA KOLLU GÖMLEK




79,99 TL SATIN AL


79,99 TL SATIN AL


ÇİÇEK DESENLİ REGULAR GÖMLEK + CROPPED PANTOLON 



89,99 TL SATIN AL



99,99 TL SATIN AL

Mudo Online Mağazasındaki Süper İndirimleri Görmek için TIKLAYIN!

Mudo Kadın Kategorisi Ürünleri

Devamı Gelecek Yazımda...








































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder