Mavi Badem'li Blog : Solgar Biotin Deneyimim Hakkında

Kahveni Kendin Yap!

twitter

18 Mart 2017 Cumartesi

Solgar Biotin Deneyimim Hakkında

5 mg biotinSaçlarımı iki yılı aşkın bir sürede siyah kına ile boyadığım için açma işleminde bayağı bir yıpranmışlardı. Bu yüzden upuzun saçlarımı kısacık kestirmek zorunda kaldım. Ve tabikide bin pişman oldum. Keşke yanık saçlarıma onarım maskeleri yapsaytım da, keşke yumurtalı zeytin yağlı, mayonezli karışımları saçlarıma sürüp bekletseydim de falan filan diye diye kendimi bir hal ettim. Sonra internette başladım en iyi saç uzatan maskeleri aramaya. Ve sonunda maske yerine Biotin Solgar vitaminleri almaya karar verdim. (Eczane fiyatı 63 Tl.)

İçerisinde 50 adet olan Solgar Biotin Vitamin'ini hergün kahvaltıdan sonra bir adet büyük bardak suyla içiyordum. Birkaç hafta sonra gerçekten de saçlarımda uzama hissettim. Fakat saçlarınızın öyle bir ay içinde belinize kadar uzamasını beklemeyin tabiki!

Solgar Biotinin Faydaları:

-  Biotin veya diğer adları B7 veya H vitaminleri saç ve tırnak sorunları olanlar için idealdir;
- Saç kalitesini artırır ve saçlardaki matlaşmayı giderir. (%30-35);
- Saç dökülmelerini azaltır. Bende %60 azalma etkisi oldu, fakat insandan insana değişebilir;
- Cansız ve mat tırnaklarda etkilidir. Tırnaklarım çabuk kırılıyordu fakat şimdi dayanıklılığı        arttı (%45)

AYRICA:

KİLO ALDIRMADI
KILLARDA ARTIŞ OLMADI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder