Mavi Badem'li Blog : Büyük ayaklı kadınlar havalı kadınlardır!

Kahveni Kendin Yap!

twitter

18 Mart 2017 Cumartesi

Büyük ayaklı kadınlar havalı kadınlardır!

Kendimi bildim bileli hep ayakkabı sorunum oldu benim. Hiçbir zaman yaşıma göre ayakkabı numarası bulamadım. 35 yaşındayım ve son 3 yıla kadar ayaklarımı yara bere içinde bırakan, topuklarımın kabuğunu çıkaran, beni sürekli sulu yaraları patlatmak zorunda bırakan ayakkabılarla savaş halinde oldum :) 

İlk kez rahat ayakkabıları Soçi'de buldum. Ohh be hayat varmış dedim! Rusya'da bayanlar uzun boylu ve iri olduklarından meğer büyük numara ayakkabı çeşitlerinden geçilmiyormuş. 

Büyük numara ayakkabı alabileceğiniz siteleri sizler için aşağıda derledim: 

Bu siteden aldığım ilk 42 beden platform ayakkabı oldu. Ofiste giymek için aldım ve çok rahat buldum. Ayrıca boyum uzun olduğundan (1,75cm) topuklu pek giyemiyorum fakat bu ayakkabının platform olması acayip rahat geldi bana. Kalitesi de iyi sayılırdı fakat ben sadece ofiste giydiğim için dış alanlarda nasıl olur bilemiyorum. Tam 1 sene hergün giydim ve son günlerde kenarları açıldı ki bu da gayet normaldi. Kışın da siyahını aldım. Uzun lafın kısası www.fitbas.com sitesinde beğeneceğiniz güzel modeller bulacaksınız. Fiyatlar da gayet uygun. Resimdeki ayakkabıyı 90Tl ödedim. 





Bu siteden aldığım bordo babetler gayet rahat ve en önemlisi ön taraftan geniş olmasıydı. Sipariş verdikten sonra onayınızı telefonla alıp yapıyorlar ve 7 gün içinde ürün elinizde olur. Ücretsiz kapıda ödeme hizmetleri de var sanırım. Fiyat 80 Tl. Kaliteli.




Bu siteden hiç ayakkabı almadım fakat anne modelleri ve kışlık ayakkabıları çok rahatlıkla bulabileceğiniz bir sitedir. 


Buenos sitesinde özellikle sandaletlere bayılacaksınız. Çünkü büyük beden sandaletler genelde tek renk ve sıkıcı oluyorlar fakat bu sitedeki sandaletler resmen kreasyon ürünleri :) Fiyatları da gayet uygun. 


Bu siteyi yeni keşfettim ve gerçekten harika modeller bulacaksınız. Fiyatları da gayet uygun.

- http://www.elileshoes.com/

Genellike dolgu topuklu rahat ayakkabılar bulacağınız bir site. 

Ayrıca Instagram üzerinden @tajnamoda, @ditestoayakkabı, @fortyplusshoe gibi profillerden de büyük numara ayakkabılar elde ede bilersiniz.

Trendyol, Morhipo, 1v1y gibi online alış veriş sitelerinde de 41-42 numara ayakkabı bulabilirsiniz. 

ZARA, MANGO, MARKS & SPENCER VE KOTON gibi markaların da 41-42 numara ayakkabıları bulunmaktadır. 

Büyük ayaklı kadınlar havalı kadınlardır! :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder