Mavi Badem'li Blog : AROMACHOLOGIE REPAIRING SHAMPOO HAKKINDA

Kahveni Kendin Yap!

twitter

20 Şubat 2017 Pazartesi

AROMACHOLOGIE REPAIRING SHAMPOO HAKKINDA

Saçlarımı yıllardır siyah kına ile boyadığım için ilk açma işlemini kuaförde yaptırdım. Fakat istediğim tarçınlı tonlarda değil, daha çok kızıl bir ton elde etti kuaförüm. Tabiki de tatmin olmadığım için kendim n11'den aldığım morphose mavi toz ile oksidanı karıştırıp saçlarımı açmak istedim veeeee.....sonuç olarak istediğim rengi elde ettim ama saçlarım YANDI!!! 

Hem de ne yanmak! Kuru, kırık ucları süpürgeye dönmüş saçlarımı kurtarmak için internette bulduğum tüm mayonez maskesi, tüm bitkisel yağ maskelerini, zeytin yağı ve yumurta maskesi, yumurta ve bal maskesi..kısacası google'da yanmış saçlar için bakım maskesi yazdığınızda önüne ne çıkıyorsa, hepsini denedim. Fakat işime yaramadı. 

Baktım doğal yollarla saçlarımı kurtaramayacağım, başladım şampuan aramaya. Uzun uzun araştırmalarımdan sonra L'Occitane markasının AROMACHOLOGIE REPAIRING SHAMPOO onarıcı şampuanında karar kıldım ve ürünü sipariş verdim. Ürünü 2016 yılının kasım ya da aralık ayında 75 liraya (300 ml) aldım. Daha ilk yıkamamda saçlarım yumuşacık oldu ve saç kremi kullanmama gerek kalmadı. Ben saçlarımı önce güzelce şampuanlayıb yıkıyorum ve ikinci şampuanlamada parmak uclarımda saç derime masaj yaparak 2-3 dakika bekletiyorum. Yumuşacık saçlarınız oluyor. 1-2 hafta sonra saçlarım toparlanmaya başladı, parladı ve fönlemesem bile bakımlı görünüyorlar. 

P.S. Aradan 1 ay geçti ve ben yine saçlarımın rengini açtım :) 

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    L’Occitane Verbena Şampuan ve Duş Jeli ile ilgili yorumlarımı ben de sizinle paylaşmak istiyorum: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/bir-marka-iki-urun-loccitane-verbena-sampuan-ve-dus-jeli/

    Çok sevgiler ve selamlar 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bloğunuz da çok güzel bu arada. Başarılar dilerim*)

      Sil