Mavi Badem'li Blog : Antalya'da rinoplasti

Kahveni Kendin Yap!

twitter

2 Nisan 2019 Salı

Antalya'da rinoplasti

Son yıllarda Antalya'ya burun estetiği  yaptırmak için gelenlerin sayısında ciddi artış gözlemlenmektedir. Özelikle, İran, Azerbaycan, Rusya, Kazakistan ve bazı Avrupa ülkelerinden
Antalya rinoplasti doktorlarının kapılarını çalan müşteriler pek de memnunlar. Ayrıca Antalya'da artık bazı hastaneler otel ve pansiyonlar ile anlaşma yaparak hastalarına indirimli konaklama imkanı da sunmaktalar. Yani hem güzelleş hem tatil yap, diyor doktorlar :) 



Peki Antalya'da burun estetiği (rinoplasti) fiyatları nedir?


Bilmenizi isterim ki, fiyatlar burun şekline göre değişmektedir. Fakat ikinci kez ameliyat (revizyon) olanlar 1.kez olanlara göre daha fazla ücret ödemekteler. Çünkü genelde 1. ameliyattan sonra burunda kıkırdak kalmadığından kulak veya kaburgadan kıkırdak almak zorunda kalıyor doktorlar. Ayrıca eğer 1.ameliyattan sonra burnunuz sağa veya sola eğilmişse, en iyi doktorla düzelme garantisi 95%. Yani 5% eğrilik kalacaktır. 

Antalya'da burun estetiği yaptırmak için yaptığım araştırmalarda iki çok ünlü doktorla görüşme kararı aldım. İkisi de Instagram'da çok ünlü ve sürekli yabancı müşterilerine yaptıkları burun, göğüs, göz kapakları gibi estetik ameliyatların Öncesi/Sonrası fotoğraflarını paylaşıp duruyorlar. Eğer dikkat ettiyseniz iki doktorun ikisi de genelde yandan burun fotoğrafları koymaktalar. Çok nadir önden fotoğraf paylaşırlar. Çünkü tam olarak düzeltmek zordur burunları. 

2018 yılında ilk randevu aldığım doktorun ofisi bayağı profesyonelce dekore edilmişti. Ayrı fotoğraf odası falan da vardı. Burnuma baktıktan sonra 10 bin Türk Lirası ücreti olduğunu bildirdi. Şu anda her halde 20 bin falan derdi. 

Bu sene, 2019 mart ayında da diğer doktorla görüştüm. Öncelikle muayene için 50 lira ödemek zorunda kaldım. Bundan hiç hoşnut olmadım açıkçası. Bu doktor da burnumun fotoğrafını çekti, photoshop'ladı ve 15-16 bin liraya yapabileceğini söyledi. 

Daha sonra Internet üzerinden Antalya'da burun estetiği konusunda uzman doktorları arattım ve Laura AVM yakınında bir doktor buldum. Doktoru tercih etme sebebim bir çok gazetelerde kendisi hakkında makaleler bulmam ve Avrupa'da eğitim görmesiydi. Instagram'da sayfası henüz yeni açıldığından pek fazla fotoğraf da görmedim. 

Bu doktordan da randevu alıp gittim. Muayene ücretsizdi bu arada :). Doktor hızlı bir şekilde burnuma baktıktan sonra 10 bin liraya yapabileceğini bildirdi. Sadece iki diğer doktordan farklı olarak burnumun tomografisini istedi. 

Doktorla anlaştık. Fakat eve geldikten sonra en iyisi Kasım ayında yaptırmak olduğunu akıl ettim. Çünkü burun ameliyatından sonra iki ay gözlük takamayacağım. Antalya'da kışın bile gözlüksüz dolaşmak neredeyse imkansız. Ayrıca okuduğum ve ilk ameliyatımdan bildiğim üzere güneşe çıkmak da burun ameliyatını olumsuz etkilemektedir. 

Kasım ayında sizinle burun estetiğimin nasıl geçtiğini paylaşacağım :)















1 yorum: